
Het is een groot voordeel voor studenten om thuis te studeren voor een motorrijbewijs, aangezien het een hele investering is om dergelijk studiemateriaal te kopen. Student die slaagt voor het examen krijgt het rijbewijs en hij wordt een leerling bestuurder. Wanneer hij het rijbewijs krijgt, kan hij op de weg rijden, maar hij moet het rijbewijs 10 jaar lang hebben. Dan kan hij de voorlopige licentie voor 15 jaar, maar hij moet blijven in de experimentele bestuurder status voor 20 jaar.
Voor auto’s staat de Japanse rij-instructeur hoog aangeschreven – het verhoogt de kans dat een leerling-rijder een ongeluk krijgt. Daarom wordt het geven van een les aan de leerling-bestuurder ten zeerste aanbevolen. Men moet niet vergeten dat het lesgeven aan de leerling bestuurder veel inzet vergt. Tenslotte opent het de deur voor veel fouten die de cursus veilig rijden wil voorkomen – dit kan moeilijk lijken voor de beginnende bestuurder, maar met de ervaring van een bestuurder op volwassen leeftijd, zullen minder snel fouten gemaakt worden.
De opleiding van een bestuurder is zeer gedetailleerd. Men mag niet vergeten dat dit het doel is van elke rijles – het aanleren, testen en onderhouden van de rijvaardigheid van de leerling. Dit aspect van de rijlessen maakt het zeer belangrijk voor de studenten – u moet ervoor zorgen dat de geselecteerde rij-instructeur is in staat om te geven en model de juiste vaardigheden die nodig zullen zijn voor uw chauffeur.
De meeste mensen staan te popelen om het stuur van een nieuwe auto op te pakken. Dit is waar wanneer je rijdt op een openbare weg – mensen kijken naar je net als een tv-nieuws. Er zijn talrijke veiligheidsrichtlijnen die de basis vormen van de rijopleiding. Deze richtlijnen zijn onderverdeeld in twee reeksen – het soort wegen, de graad van elke regel, en de minimap. Deze reeksen regels worden beschreven in langzaam, matig en snel.
Hoog volume en plotseling remmen Vertraging is een andere regel die moet worden nageleefd. hoofdstukken 6 en 7 hebben betrekking op de taripaka en de blaasch. Deze regels gelden zowel voor plattelandswegen als voor wegen van grote steden – over langdurig onderweg zijn gesproken.
De regels en de mate van elke regel zijn ontworpen om eventuele ongevallen of roekeloos rijgedrag te voorkomen. Deze set van regels wordt de 55 watt test regel genoemd. Voordat een leerling kan worden goedgekeurd om de gevaarperceptietest af te leggen, moet hij slagen voor de gevaarperceptietest. Daarom wordt de test ook wel de tvi test genoemd.
De eerste stap van de test is dat de leerling kijkt naar gevaarsymbolen op de weg. Deze zijn meestal gekleurd of gemarkeerd op de weg zelf, verkeersborden of draden. De test wordt afgelegd onder toezicht van een opgeleide instructeur. Er zijn ongeveer 200 vragen die de leerling moet beantwoorden.
Vervolgens wordt de leerling onderworpen aan een rijsimulatie. Dit is een gecomputeriseerde versie van een rijomgeving. Deze bestaat uit 8750 computers en kan minstens 25.000 bewegende symbolen weergeven.
De rijsimulatie wordt gebruikt om de rijvaardigheid van de leerling te beoordelen. Een fout in een van de variabelen van de simulatie kan de algemene resultaten beïnvloeden. Als de computeranalist bijvoorbeeld uw rijstijl aan het begin van de test beoordeelt, kan dit al dan niet overeenkomen met uw werkelijke rijgedrag.
De laatste stap van de test is oefenen, oefenen en nog eens oefenen. In dit gedeelte worden de sterke en zwakke punten van uw vaardigheden beoordeeld. Een horde in het examen is na te gaan hoe een kandidaat zijn vaardigheden kan toepassen in het echte verkeer. auto theorieboek
De laatste horde is de echte test – het rijexamen. Het is veel moeilijker dan het examen voor het rijbewijs. Dit komt vooral omdat het examen islers: (1) niet-geëxamineerd is, (2) wetenschappelijker controleerbaar is dan andere tests, en (3) wetenschappelijker controleerbaar is dan andere rijexamens.