Het Elektrisch wagenpark kan eenvoudigweg de emissie-intensiteit die auto's lijken te creëren niet aan en de toekomst vereist dat we een elektrische auto kopen.
Veel steden over de hele wereld hebben te maken met een verwarde situatie. Hun bevolking is groter geworden naarmate de economie over de hele wereld steeds "groener" wordt. Dit betekent dat de luchtvervuiling toeneemt en de watervervuiling afneemt. De paradoxale situatie wordt dus dat hoe meer mensen je krijgt, hoe meer vervuiling je als stad doorstaat je stad wordt.
In dit artikel zal ik de basis leggen dat beleid en wetten actie gaan ondernemen. Het is noodzakelijk dat u als individu meer wordt geïnformeerd over voertuigemissies.
Stadsbesturen zijn omgeven door wetgeving die gevolgen heeft voor verkeers- en milieucongestie. Nog niet zo lang geleden heeft de regering bepaalde beperkingen opgelegd aan het aantal voertuigen dat je in een bepaalde tijd mag hebben. Het doel was om doorstroming en parkeerplaatsen te creëren. Beide hebben een positief effect op het milieu. Het resultaat hiervan is in veel landen over de hele wereld te zien. De doorstroming van het verkeer wordt bereikt door het plaatsen van verkeerslichten op straat. In combinatie met wettelijk verplicht parkeren kan dit de brandstofemissies met 5-10% verminderen.
In meer ontwikkelde landen heeft de overheid meer controle over verkeer en milieu. Hun steden worden overweldigd door het aantal voertuigen dat aanwezig is. Daarom wordt aan hen de controle gegeven om de juiste verkeerslichten en borden te installeren. Iets dat de moeite waard is om hier op te merken, is dat goede verkeerslichten de lichten betekenen die goed werken en worden gezien als werkend. Dat betekent dat moderne verkeerslichten energiezuinig moeten zijn, aan moeten staan wanneer dat nodig is, en aan moeten blijven totdat het voertuig veilig aan de kant van de weg staat.
Om energiezuinig te zijn, moeten deze verkeerslichten automatisch zijn. Dat betekent dat wanneer ze een voertuig aan de kant van de weg detecteren en een rem is ingeschakeld om te voorkomen dat de auto de stoeprand raakt, ze de lichten voor het voertuig inschakelen en inschakelen zodat het duidelijk kan worden gezien door het tegemoetkomende verkeer . In de oude wet stond dat het rode verkeerslicht minimaal 1,5 keer per uur moet branden, dit is nu versoepeld. Maar er zijn nog steeds enkele steden, die dezelfde standaard hebben als de rest van de wereld en die verkeerslichten moeten dimmen om aan te geven wanneer het licht aan is. De meest gestelde norm is echter het amberkleurige licht. Het moet continu aan zijn zolang het voertuig in beweging is, en altijd zolang het voertuig blijft bewegen. Dit betekent dat het verkeerslicht volledig brandt, elke keer dat het voertuig een andere auto of persoon passeert,
Dat brengt ons bij een ander onderwerp, namelijk het veranderen van onze kijk op de verkeerslichten en de lichten op straat. De overgrote meerderheid van verkeerslichten wordt gezien als een middel om de voertuigen te vertragen en de snelheid van degenen op de weg te verlagen, terwijl de tijd dat voetgangers en andere weggebruikers in een kortere tijd kunnen oversteken, wordt vergroot. Ze zijn zo ontworpen dat ze mensen in een groene lijn-industrie helpen, dat wil zeggen mensen die groen licht willen zoeken. De introductie van verkeerslichten is namelijk erg populair bij de ontwikkelaars in de verkeerscontext, omdat dit werd gezien als een manier om de voetgangers en de rest van de weggebruikers in een bepaald tempo te houden.
Tussen de verkeerslichten bestaat een gebied waar mensen door het ontbreken van oversteeklichten niet veilig kunnen oversteken. De stad had theaters, maar de omstandigheid was dat ze ofwel onsamenhangend waren of aan beide kanten geflankeerd door de trottoirs. Mensen konden dus pas aan de andere kant komen als ze aan de andere kant waren. In het geval van een bus was het een erg lange wandeling en op sommige plaatsen werd het niet essentieel geacht om aan beide kanten licht te hebben.
Om deze situatie te verhelpen, heeft de stad Houston een ongekende stap gezet en heeft ze twee afzonderlijke verkeerslichtgebieden opgezet, waar verkopers zich mogen opstellen, om voetgangers te vergemakkelijken en geschikte oversteekplaatsen mogelijk te maken. Het eerste zo'n gebied wordt Crossings en isentsru spots genoemd, die elk ongeveer honderdvijftig voet lang zijn, en ze zullen zo worden geplaatst dat ze de normale lage markeringen niet noemen. Het doel hierachter is om meer traffic te creëren en Hawthorne uit de huidige situatie te halen. Dit ondersteunt echter ook de stedelijke zebrapaden en klemborden, hoewel het wordt aangeraden voetgangers altijd promenetree te gebruiken voordat ze oversteken.
met een prijs van slechts centen, wordt verwacht dat deze oversteekplaatsen voor voetgangers verstopt zullen raken en het verkeer in een voetgangersgebied zullen belemmeren, voor een snelle verplaatsing naar en binnen de Water Keepingoroughfare, en High Performance Standards die zijn gericht op die bedrijven die hun werknemers willen hebben en willen confronteren met de perimeters van al die bedrijven binnen de ontwikkelingszone.